torsdag 5 februari 2009

You gotta love it.

Jag måste inleda med att rekommendera den bästa blogg jag någonsin har råkat på i mina många dagar.
Introducing spindelkvinnan: http://spiderchick.blogg.se. Hon är helt fantastisk. Kvinnan ger ett ansikte för orden "slagfärdig" och "klockren".
Det känns som att vi förstår varandra hon och jag. Eller. Jag förstår henne, för hon vet med största sannolikhet inte vem jag är. Och hon skriver bättre än vad jag gör.
I ett annat liv önskar jag om att få pånyttfödas som henne. Tack Gud (om du finns..och tror på pånyttfödelse..?).


En annan rolig sak är att det till höger står att läsa att 0 personer läser min blogg. Det finns också en länk som heter "Hantera". Där har jag tydligen möjlighet att klicka mig vidare ifall jag behöver hantera det faktum att det inte är en endaste kotte som vill läsa min blogg.
Det är fint att blogspot har lagt upp en länk för att bistå mig i dessa svåra tider. Jag föreställer mig att länken går till "Svenska psykologsamfundet för missförstådda bloggare som hamnat snett i samhället" eller dylik stödorganisation. En dag ska jag ge vika för nyfikenheten och testa. Men inte idag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar